Gábi Kroláková - Tvorba sebevědomého e-shopu
1. Nejdříve vyplníte úvodní dotazník, kde mi přiblížíte své vize a plány, abych měla jasnější představu o vašem podnikání.
2. Zjistíme, co na vašem e-shopu marketingově funguje a co ne, abych vás mohla správně nasměrovat. Podíváme se na vaši cílovou skupinu a ideálního zákazníka (pokud ho nemáte definovaného, ukážu vám, jak nato.) Obvykle se taky dotkneme brandu a komunikace. Vypracuji seznam doporučení formou sdílené Google tabulky (a případně printscreenů).
3. Doporučím vám, co je třeba upravit na e-shopu a jaké další aktivity je vhodné rozvíjet. Úpravy na e-shopu mohu zařídit já, nebo si seznam rozdělíme podle toho, co zvládnete udělat sami.
4. Zkontrolujeme taky informační e-maily pro zákazníky a napojení na další nástroje – např. Google Analytics, Search Console, atd.
5. Dám vám kontakty na konkrétní specialisty, pokud je budete potřebovat, nebo s nimi spolupráci zařídím.
6. Vše, co je pro vás důležité vám průběžně vysvětlím – abyste viděli souvislosti a dopady, pokud některé aktivity v podnikání s e-shopem chybí atd.
7. Potkáme se na závěrečné 60 minutové konzultaci přes Zoom/Google Meet/Facebook Video pro vyjasnění vašich otázek.



Ráda motivuji lidi k tomu, aby si plnili své sny, a tak žili život podle svých představ. Jednou z cest je podnikání a založení svého prvního e-shopu.
V rámci osobního business mentoringu pomáhám majitelům tvořit a vést sebevědomé e-shopy, které jsou v souladu s jejich hodnotami.
Pokud už svůj online obchod máte, a chtěli byste ho vylepšit, mohu pro vás připravit zpětnou vazbu s doporučeními.
