Pojďme se podívat na 5P, proč váš začínající e-shop pravděpodobně neprodává.
Týká se vás to? Tak čtěte dál…
Chcete si svého ideálního zákazníka popsat tak, abyste tomu KONEČNĚ rozuměli?
Možná jste už někdy někde pár otázek ohledně ideálního zákazníka zahlédli a zdálo se vám to celé jako zbytečnost?
Proto ke všem otázkám najdete vždy VYSVĚTLENÍ, proč byste na ně měli znát odpověď.
I obyčejná otázka ohledě věkové skupiny má své opodstatnění.
Seznamte se – Váš ideální zákazník
Znáte ten pocit, kdy se (někdy i nechtěně) seznámíte s novým člověkem?
Trapné ticho, kdy nevíte, na co se zeptat a marně hledáte náměty na smysluplný rozhovor?
Víte, že by bylo fajn něco říct, ale co??
Možná přesně takto byste se cítili, kdybyste se svým ideálním zákazníkem seděli v jednom autě.
S mými 22 otázkami vám žádné trapné ticho nehrozí.
Vemte svého ideálního zákazníka na virtuální výlet autem a pořádně ho vyzpovídejte.
Přesný postup můžete získat právě TEĎ, na této stránce.
Když o ideálním zákazníkovi mluvíme na konzultacích, tak se na mne díváte jako
na přízrak, proč nemůže mít vaše cílová skupina 20 – 65 let.
Nebo proč byste měli přesně znát zaměstnání vašeho ideálního zákazníka. V materiálech najdete konkrétní příklad, který vám to objasní. A souvisí s délkou povolené přestávky v zaměstnání…
Umíte si představit, že:
Máte objednávky
Zákaznící na vašem e-shopu najdou všechny informace, které potřebují k dokončení nákupu.
Neplýtváte časem
Přestanete plýtvat časem a penězi na činnosti, které nefungují.
Váš e-shop roste
Objevíte hodnotné informace o vašem ideálním zákazníkovi, které vám umožní růst a rozvíjet se.
Metoda pokus-omyl vás může stát dost času a peněz, kdy se budete několikrát vracet, opravovat zbytečné chyby a prakticky stát na místě.
Máte na to čas?…
Vy víte, co všechno váš e-shop může dokázat, když půjdete správným směrem. Možná to pro vás bude velká změna, vstoupit do mysli svých zákazníků a zkoumat, jaká jsou jejich nejtajnější přání. Přesto je dobré si uvědomit, že je to prostor, se kterým většina e-shopařů téměř vůbec nepracuje.
Pravděpodobně to pro vás bude nový začátek, ale věřte mi, že pokud se rozhodnete jít tímto směrem, nešlápnete vedle. Je to cesta, která vás dovede k úspěchu a vy si ho zasloužíte.
- Pochopte myšlení vašich zákazníků a začněte tvořit trefný obsah i texty, které je zasáhnou a posunou k dokončení nákupu.
- Investujte svou energii, čas a peníze do strategií, které mají smysl a jsou efektivní.
- Staňte se lídrem ve své oblasti, a díky znalosti ideálního zákazníka umožněte svému e-shopu růst.
CO VŠECHNO ZÍSKÁTE?
22 otázek v .pdf, včetně příkladů a vysvětlení. Tento seznam otázek vám poskytne konkrétní témata, která je třeba prozkoumat při definování vašeho ideálního zákazníka
Video-průvodce všemi (i doplňkovými) otázkami. Ve videu najdete jasný a stručný návod, jak krok za krokem identifikovat a pochopit potřeby svých zákazníků.
Google tabulku v .xls k vyplnění. Součástí je VYSVĚTLENÍ každé otázky a důvod, proč byste si na ní měli odpovědět.
Vyplnění vám zabere přibližně 15–45 minut.
Věnujte tento čas svému podnikání a postavte pevné základy, díky kterým můžete váš e-shop posunout na vyšší level.
___
Všechny soubory vám obratem zašlu po přijetí platby. Platba je možná převodem nebo kartou přes platební bránu. Včetně Apple Pay a Google Pay.
Cena: 499 Kč pouze 233 Kč!
Zajímá vás, jak značka Axe získala celosvětový úspěch?
Na toto téma existuje celá studie od Unileveru. Její shrnutí najdete uvnitř.
Ne, nebyla to náhoda, ani štěstí.
Ale přesně definovaná a vyhodnocená cílová skupina, která zajistila v roce 2006 Unileveru příjem 71 mil. Kč.
Gábi Kroláková
Pomáhám začínajícím podnikatelům v e-commerce s tvorbou webu, aby jejich e-shop vypadal sebevědomě, a zákazníci v něm chtěli s radostí nakupovat.
Věnuji se také už založeným e-shopům, které potřebují zpětnou vazbu anebo konzultaci pro další rozvoj.
Jsem business mentorkou pro e-shopy, mou oblíbenou platformou je Shoptet, a na sedadle řidiče mě najdete pouze v autě s automatickou převodovkou. 🙂