
Krok za krokem k e-shopu, který přitahuje zákazníky, prodává víc a roste i bez neustálých slev.
Termín online kurzu
- 9.10. – 10.11.2025
- Počet míst: 15
VIDEO NÁVOD pro přihlášení přes Úřad práce najdeš v sekci NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY KE KURZU.
Představ si, že bys konečně…
Měla jasnou a dlouhodobou vizi pro svůj e-shop, která tě povede k trvalému růstu a konkurenční výhodě.
Dokázala strategicky budovat silnou značku, která přitahuje loajální zákazníky, a přesně věděla, jak budovat důvěru skrze komunikaci a vizuální styl.
Naučila se nástroje, které ti pomohou bez zbytečného chaosu strukturovat svůj e-shop tak, aby fungoval jako dokonale sladěný stroj a přinášel dlouhodobé výsledky.
Nech mě hádat, kdo jsi…
Majitel malého nebo začínajícího e-shopu a chceš se svým e-shopem růst
Virtuální asistentka, která spravuje e-shopy nebo se na tuto kariéru chystá
Specialista pro správu e-shopů a chceš mít přesah do marketingu
Co všechno se naučíš v kurzu Strategický rozvoj e-shopu VIP?
1. MODUL
4S – STABILITY FRAMEWORK
Pochop čtyři klíčové pilíře, které jsou nezbytné pro stabilní a výnosné podnikání. Naučíš se, jak vytvořit pevné základy, na kterých můžeš svůj e-shop dále rozvíjet.
KONKURENČNÍ VÝHODY – ZPŮSOB, JAK SE ODLIŠIT OD OSTATNÍCH
Definování konkurenčních výhod je umění i strategie. Naučíš se, jak jasně vymezit své silné stránky a odlišit se od konkurence způsobem, který posílí tvou pozici na trhu.
Součástí je:
- Prompt pro chatGPT pro sestavení svého BIA na sociálních sítích
- Návod na obrázkové SEO
2. MODUL
BRAND A ARCHETYPY POSILUJÍ AUTORITU ZNAČKY
Budování značky je o důvěryhodnosti a konzistenci. Naučíš se, jak nastavit branding, který bude jasně komunikovat hodnoty tvého e-shopu a upevní tvou pozici na trhu.
- Objevíš svůj vlastní archetyp na základě kvízu.
- Dostaneš prompt pro definování Tone of voice (tonality) své značky.
- Seznámíš se s psychologií barev, včetně praktických příkladů.
3. MODUL
DEFINICE IDEÁLNÍHO ZÁKAZNÍKA
Zákazníky si nevybíráme náhodně. Naučíš se analyzovat a definovat cílovou skupinu tak, abys dokázala přizpůsobit svůj obsah jejich potřebám a zájmům.
- Budeš mít k dispozici video návod pro vytvoření Google Form pro vlastní průzkum Ideálního zákazníka.
- K přesnější definici Ideálního zákazníka využijeme také prompt pro chatGPT.
4. MODUL
VIZE A MISE JE ZÁKLADNÍ KÁMEN TVÉHO PODNIKÁNÍ
Vize a mise jsou klíčem k dlouhodobému plánování. Naučíš se je jasně formulovat a využít je jako vodítko pro každé tvé rozhodnutí.
- Pro definici vize a mise využijeme stejnou metodologii, jako jedna z největších inovativních firem na světe (budeš překvapená, jak skvěle to funguje!)
- Začneme se věnovat také tvým sociálním sítím a vytvoříš si PRE-Follow obsah na tvoji primární sociální síť.
5. MODUL
STRUKTURA STRÁNEK A PRVKŮ E-SHOPU
Každý e-shop se skládá ze základních typů stránek, které musí být promyšlené a funkční. Naučíš se, jak vytvořit strukturu, která poskytne tvým zákazníkům vše, co potřebují k rozhodnutí o nákupu.
CESTA ZÁKAZNÍKA A EFEKTIVNÍ STRUKTURA PRODEJE
Porozumíš konverzní cestě zákazníka, naučíš se optimalizovat klíčové UX prvky a zajistit, že tví zákazníci dokončí své objednávky s důvěrou.
6. MODUL
EFEKTIVNÍ TVORBA GRAFIKY
Získáš přehled o tom, jak rychle a efektivně vytvořit grafické prvky pro tvůj e-shop, sociální sítě nebo reklamy – bez nutnosti spoléhat na drahé externí dodavatele.
7. MODUL
PROFESIONÁLNÍ KOMUNIKACE A SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Zjistíš, jak efektivně spravovat e-mailing, newslettery a sociální sítě tak, aby posilovaly tvou značku a podporovaly opakované nákupy.
MODEL STDC TĚ NAUČÍ, JAK OSLOVIT SVÉ PUBLIKUM
Poznáš strukturovaný postup tvorby obsahu, který odpovídá různým fázím nákupního rozhodování, a zjistíš, jak získat zákazníky na svou stranu.
8. MODUL
NÁKUPNÍ PROCES A BUDOVÁNÍ LOAJALITY
Důvěryhodnost a loajalita jsou klíčové. Naučíš se strategicky plánovat nákupní proces, aby tví zákazníci rádi opakovaně nakupovali.
- Nákupní cyklus zákazníka má své konkrétní fáze a zákonitosti. Zjistíš, které to jsou a jak je využít v prodeji. Využijeme také chatGPT.
- SWOT analýza ti ukáže tvé silné stránky a na čem budeš potřebovat více pracovat.
9. MODUL
PSYCHOLOGIE PRODEJE POSÍLÍ ROZHODOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
Objevíš konkrétní metody a techniky, které povzbudí zákazníky k rozhodování a výrazně zvýší tvé prodeje.
- Odhalím ti konkrétní techniky a typy zákazníků v marketingu.
- Jak zaujmout zákazníky a vést je v rámci nákupního procesu až do košíku
10. MODUL
PPC REKLAMA JAKO NÁSTROJ PRO EFEKTIVNÍ RŮST
Vysvětlíme si, co přesně znamená PPC reklama, které reklamní systémy do ní spadají, pro koho je vhodná a kdy je správný čas na její nasazení. Vyzkoušíš si její nastavení na platformách Tanganica a Shoptet Kampaně.
- Dostaneš video návody k registraci Identifikované osoby + Jak podat daňové přiznání jako Identifikovaná osoba.
3x BONUS!
V rámci kurzu dostaneš tyto tři praktické bonusové video lekce:
- Plánuj obsah pro e-shop – Kristýna Vosyková
- Jak tvořit efektivní newslettery – Míša Nečasová
- Jak začít se SEO pro e-shop – Alexandra Staňková
KOMPLEXNÍ INFORMACE
Získáš praktické know-how a konkrétní příklady zaměřené na každý klíčový aspekt rozvoje e-shopu. Od optimalizace e-shopu, přes strategii až po budování značky.
REFERENCE OD JANY
REFERENCE OD LEONY
PRAKTICKÉ MATERIÁLY
Budeš mít k dispozici množství užitečných checklistů. Vše připravené tak, aby ti krok za krokem pomohly uvádět nové znalosti do praxe.
PŘEDSTAV SI, ŽE…
Získáš jasnou vizi pro svůj e-shop, která ti umožní přehledně a s klidem plánovat každý další krok.
Pochopíš, kde jsi dosud dělala chyby, a naučíš se, jak tyto chyby napravit.
Díky praktickým návodům a checklistům budeš vždy vědět, jak postupovat dál, a už se nikdy nebudeš cítit ztracená!
JAK HODNOTÍ TENTO KURZ RENÉ?
CO MI NAPSALA ELLEN
Kurz budu vést celý online a živě. (10 x 3 hodiny)
Otázky můžeš pokládat ihned a já je obratem zodpovím.
- Kurz se koná každé pondělí a čtvrtek online: 9:00 – 12:00 hod.
- 10 setkání: 9.10., 13.10., 16.10., 20.10., 23.10., 27.10., 30.10., 3.11., 6.11., 10.11. 2025
- Aplikace: Zoom (není třeba nic instalovat, funguje z prohlížeče)
- Z každého setkání bude záznam, ke kterému se můžeš vracet celý 1 rok.
- Pokud se chceš připojit z mobilu, stáhni si Zoom do mobilu a můžeš se účastnit i z auta.
- Dotace na kurz je čerpána z dotačního programu „Jsem v kurzu“.
- Dotace tento rok končí, už ji více nebudeš moct využít.
- Důležité je účastnit se 80% setkání. (Docházku musím doložit Úřadu práce)
- To prakticky znamená, že 2x můžeš vynechat, ale je třeba mít objektivní důvod k omluvě, který doložíš Úřadu práce (např. nemoc).
MŮŽEME SI ZAVOLAT…
Zavolej mi +420 777 862 256 nebo napiš na gabi@gabikrolakova.cz
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY KE KURZU
JAK PROBÍHÁ PŘIHLÁŠENÍ PŘES ÚŘAD PRÁCE?
Pozn. Přihlášky přes ÚP byly uzavřené k 8.9.2025.
Přihlášení za standardních podmínek je možné do 9.10.2025.
NÁVOD: Podívej se na krátká videa – určitě to lehce zvládneš 🙂
Pro přihlášení doporučuji použít Google Chrome (např. v Safari přihlášení nefunguje správně).
MUSÍM MÍT PŘED ZAČÁTKEM KURZU ZALOŽENÝ E-SHOP?
Není to nutné, ale je dobré mít základní všeobecné povědomí o podnikání.
KOLIK ZA KURZ ZAPLATÍM?
Když se přihlásíš přes Úřad práce, za kurz zaplatíš pouze 3 510 Kč.
Podmínkou je účast na kurzu minimálně 80% času, tj. 24 hodin (nebo-li 8 setkání o délce 3 hodiny).
Po registraci do kurzu musí tvoji přihlášku schválit ÚP. Když se tak stane, ÚP mě informuje o schválení, a já ti vystavím fakturu na částku 3 510 Kč, kterou před zahájením kurzu uhradíš.
MUSÍM SE ÚČASTNIT VŠECH 10 SETKÁNÍ?
Ne, můžeš 2x chybět (stačí mi poslat včas info do e-mailu). ÚP má podmínku, že se musíš účastnit 80% kurzu.
CO KDYŽ BUDU CHYBĚT VÍCE NEŽ 2x?
Kdybys chyběla více než 80% bez opodstatněné omluvy na ÚP, tak ti dotace nebude poskytnuta, a budeš muset uhradit plnou částku kurzu, tj. 19 500 Kč.
Na konci kurzu budeš mít možnost účastnit se 1 náhradní lekce, abychom tomuto případu předešli.
KDYŽ SE EVIDUJI NA ÚŘADU PRÁCE, MUSÍM CHODIT NA POHOVORY NEBO NA ÚŘAD?
Na Úřadu práce budeš evidovaná jako „Zájemce o zaměstnání“ pouze z důvodu účasti na kurzu. Na žádné pohovory, ani na ÚP chodit nemusíš.
Při registraci do kurzu navíc zaškrtneš, že po ukončení kurzu chceš být z databáze ÚP vyřazená.
JAK DLOUHO MI MATERIÁLY ZŮSTANOU?
Přístup je platný 1 rok.
JE KURZ UKONČEN ZKOUŠKOU?
Ne, kurz není zakončen zkouškou. Dostaneš však ode mne Osvědčení o absolvování kurzu, které můžeš uvést do svého životopisu.
Co napsali o kurzu jeho účastníci?
Nebo si můžeš zvolit kurz za plnou cenu 19 500 Kč a nemusíš splnit žádné podmínky od Úřadu práce – viz tlačítko níže.
⬇️ ⬇️ ⬇️

Gábi Kroláková
Pomáhám začínajícím podnikatelům v e-commerce s tvorbou webu, aby jejich e-shop vypadal sebevědomě, a zákazníci v něm chtěli s radostí nakupovat.
Věnuji se také už založeným e-shopům, které potřebují zpětnou vazbu pro další rozvoj.
Jsem business mentorkou pro e-shopy, mou oblíbenou platformou je Shoptet, a na sedadle řidiče mě najdete pouze v autě s automatickou převodovkou :-).