Ideální struktura e-shopu
Toto video je pro vás, pokud:
- 👉 Plánujete spustit PPC reklamy, ale chcete si předtím ověřit, že máte vše připravené, abyste zbytečně nevyhodili několik tisíc do vzduchu.
- 👉 Máte založený e-shop, ale pořád se vám výsledek moc nelíbí. Zkrátka to není to pravé ořechové, a vy to víte, jen nevíte, co s tím.
- 👉 Právě jste začali s podnikáním, hlídáte si rozpočet nebo nemáte mnoho času studovat dlouhé materiály.
- 👉 Hledáte kvalitní informace, které vás posunou kupředu.
Video bylo vytvořeno pro můj první online kurz Strategický rozvoj e-shopu. Věřím, že jeho obsah může majitelům začínajících e-shopů hodně pomoct, a proto jsem se rozhodla nabídnout toto video samostatně, mimo online kurz. Vzhledem k tomu, že se jedná o moji prvotinu, můžete ho získat za zvýhodněnou cenu do doby, než nedojde k jeho upgradu (a to bude velice brzy).
Využijte toho a čerpejte výhody hodnotného obsahu, který vám pomůže vidět váš e-shop z jiného úhlu, a budete si ho moct vylepšit kdykoliv, podle svých časových možností.
Video vám pomůže obzvlášť v situaci, kdy chcete spustit marketingové kampaně a PPC reklamy, na kterých můžete ztratit hodně financí kvůli nedostatečné přípravě e-shopu.
Obsah videa:
- Délka: 30 min.
- Praktické ukázky na dvou úspěšných e-shopech
- Jak má vypadat struktura a UX e-shopu
- Jaké prvky patří na hlavní stránku
- Proč je důležitý první dojem
- CTA
- Konkurenční výhody
- Proč psát blog
- Jak získat nové kontakty do newsletteru
- Proč používat vlastní doménu pro e-maily
- Co uvést do patičky
- Potřebujete stránku o dopravě a platbách?
- Jak pracovat s kategoriemi produktů
- Proč je detail produktu důležitější než úvodní stránka e-shopu
- Co by nemělo chybět na detailu produktu
- Proč je dobré mít vlastní popisky produktů
- Co je social proof
Pro koho video není?
- Střední a velké e-shopy
Co dostanete do e-mailu:
- Přístupové údaje do členské sekce
- Odkaz na video
Součástí objednávky není:
- Součástí není podpůrná FB skupina ani setkání na Zoomu (na konci videa zmiňuji FB skupinu i Zoomu – platilo to pouze pro online kurz!)
- .pdf prezentace použitá ve videu
- Na konci videa zmiňuji úkol, ke kterému prezentuji checklist – není k dispozici jako samostatný dokument
- Součástí není moje podpora v e-mailu, ani na messengeru, ale ráda vás uvidím nakonzultaci se mnou.
- Já a můj tým vám rádi pomůžeme vyladit váš e-shop k dokonalosti.
Gábi Kroláková
Pomáhám začínajícím podnikatelům v e-commerce tak, aby se cítili ve svém e-shopu sebevědomě, a zákazníci v něm chtěli s radostí nakupovat.
Věnuji se také už založeným e-shopům, které potřebují zpětnou vazbu pro další rozvoj.
Jsem business mentorkou pro e-shopy, mou oblíbenou platformou je Shoptet, a na sedadle řidiče mě najdete pouze v autě s automatickou převodovkou 🙂